Často kladené dotazy

VŠEOBECNÉ INFORMACE

Naše pokrytí je v přehledu nebo na mapě pokrytí zde
Instalace probíhá zpravidla do 5 pracovních dnů, záleží samozřejmě na počtu zákazníků před vámi.
Platit můžete na bankovní účet uvedený ve smlouvě. Variabilní symbol je číslo Vaší smlouvy.

TECHNOLOGIE A ZAŘÍZENÍ

Můžete nás kontaktovat a dle povahy a náročnosti vašeho problému s vámi problém vyřešíme na dálku nebo si s vámi technik domluví servis.
Většinou jsme schopni závadu odstranit do 48 hodin. Tuto dobu mohou prodloužit např. nepříznivé klimatické podmínky.
Ano, nicméně routery v naší nabídce testujeme a máme je prověřené. Ve většině případů lze použít váš stávající router, avšak nemůžeme vám zaručit jeho plnou funkčnost. Možnosti technické podpory od nás jsou pak omezené. Pokud si nejste jisti nastavením, můžete nás kontaktovat.

VYÚČTOVÁNÍ A PLATBY

Postačí zaslat celou dlužnou částku jednou platbou pod správným variabilním symbolem. Variabilní symbol je číslo Vaší smlouvy a slouží jako Vaše identifikace.
Po úhradě celé dlužné částky nebo po sepsání splátkového kalendáře na dlužnou částku Vám bude připojení obnoveno.
Tuto informaci Vám sdělíme telefonicky nebo emailem pokud nás kontaktujete.
Variabilní symbol, číslo účtu, částku naleznete ve smlouvě o zajištění datových služeb.
NET2U s.r.o.
2102190764/2700

Sluneční energie Český Ráj s.r.o.
2107038390/2700

ZELNET s.r.o.
2102754195/2700
Přesunout se na začátek